Зв’яжіться з нами: тел.:(067) 322 22 67
м.Львів, вул.Садова, 2А
e-mail: rekmark@ukr.net

Зовнішня реклама

Зовнішня реклама: перше враження неможливо справити вдруге!

Сучасна зовнішня реклама посідає одне з перших місць серед більшості рекламоносіїв, що цілком закономірно, адже близько 80% інформації люди сприймають візуально. Важко уявити своє життя без унікальних рекламних слоганів на білбордах міста, освічень у коханні чи привітань з уродинами, зображень зірок естради чи спорту, які закликають нас придбати продукцію певної компанії, фірмової символіки на банері чи плівці, що допомагає зробити продукт впізнаваним, закріпити імідж фірми та суттєво підвищити рейтинги продаж. Завдяки розміщенню на фасадах споруд, вулицях, павільйонах чи транспорті – тобто в місцях найбільшого скупчення потенційних покупців, зовнішня реклама стає універсальним та надійним засобом привернути увагу широкої цільової аудиторії, ефективним стратегічним інструментом для успішного розвитку будь-якого комерційного проекту.
Рекламні щити чи білборди потрапили до нас зі США. Саме там близько 100 років тому рекламодавці почали розміщувати оголошення (білли), на спеціально відведених орендованих площах. Сучасний рекламний щит як засіб зовнішньої реклами – це масивна конструкція(здебільшого 3х6 метрів або 3х12 метрів) на високій металевій опорі, яку розміщують уздовж магістралей, трас та на роздоріжжях вулиць. Білборди можуть бути з підсвічуванням, завдяки чому рекламу можна побачити в будь-яку пору доби, односторонніми чи двосторонніми. Лаконічний текст, яскраве художнє наповнення, унікальний дизайн, цікава концепція та вигідне розташування такого виду зовнішньої реклами, які запропонують працівники рекламного аґентства «РекМарк», допоможуть привернути увагу та запам’ятатися, виокремити продукт чи послугу серед безлічі інших комерційних пропозицій, стануть надійними супутниками рекламодавця у вирішенні маркетингових завдань.
«Перше враження неможливо справити вдруге», – цей відомий усім афоризм чи не найкраще характеризує функції рекламних вивісок. Саме вони є «обличчям» будь-якого закладу – як людину зустрічають за одягом, так рекламна вивіска стає основним інформаційним та рекламним носієм, завдяки якому перехожий обирає пріорити, складає враження про рівень послуг та якість товару. Крамниці, супермаркети, кнайпи, салони краси, музеї, відпочинкові комплекси та інші заклади, без яких не може обійтися сучасний споживач, передусім повинні інформувати – і цю функцію несуть рекламні вивіски. При виборі для закладу цього засобу зовнішньої реклами, важливими є не лише цінова політика рекламодавця, але й розташування приміщення, специфіка роботи закладу, дизайн будівлі та загальна панорама вулиці. Несвітлова вивіска, об’ємні літери, касетони(лайтбокси), неонова реклама та інше – серед усього розмаїття рекламних пропозицій аґентства «РекМарк» ми допоможемо обрати найбільш вдалий варіант для розвитку вашого бізнесу, створити таку рекламу, яка працюватиме на вас щодня.
Штендер – унікальний та недорогий різновид зовнішньої реклами. Це переносна одностороння чи двостороння конструкція, яку розміщують біля фірми-рекламодавця. Штендер покликаний інформувати споживачів про послуги та товари компанії, його переваги – в компактному розмірі, стійкості матеріалів до зовнішніх факторів, можливості змінювати місце розташування конструкції та вигідній ціні рекламного носія.
Друк на самоклеючій плівці та банерній тканині є одним із найбільш вигідних варіантів зовнішньої реклами та оздоблення інтер’єрів приміщень з інформаційно-рекламною метою. Унікальність цього виду реклами полягає в тому, що матеріали, на які наносять зображення чи текст, є стійкими до зовнішніх факторів і слугують рекламодавцеві не один рік, а вартість такої реклами може приємно здивувати. Широкоформатиний друк, який застосовують для цього виду реклами, передає весь спектр кольорів, які притягують погляд та є ефективним засобом інформування та зацікавлення потенційних клієнтів.
Реклама на транспорті з кожним роком завойовує дедалі більшу популярність серед рекламодавців. Динамічна, яскрава, ненав’язлива – вона привертає увагу великої кількості споживачів, формує позитивний образ компанії. Унікальність реклами на транспорті полягає в тому, що замовник сам обирає сегмент поширення реклами(райони та цільову аудиторію), завдяки мобільності рекламоносія інформацію бачить велика кількість потенційних покупців товарів чи послуг. Реклама на транспорті може бути внутрішньою(розміщеною в салоні транспортного засобу) та зовнішньою(реклама на громадському транспорті: маршрутних таксі, автобусах, трамваях, тролейбусах та інше, а також реклама на корпоративному та власному авто).Переваги реклами на корпоративному та власному автомобілях – в формуванні позитивного іміджу фірми серед покупців та потенційних ділових партнерів, стійкості рекламних матеріалів до зовнішніх факторів, а також в одноразовій оплаті за послугу.

Ми пропонуємо: створення зовнішньої реклами: вивісок, які допоможуть акцентувати увагу споживача на унікальності та вигідній ціновій політиці товарів і послуг фірми(несвітлових вивісок, об’ємних літер, касетонів, неонової реклами), штендерів, щитів, табличок, реклами на транспорті. Працівники аґентства «РекМарк» допоможуть створити вишуканий дизайн та оформити вітрини і кутки споживачів, серед розмаїття послуг фірми – друк на банері та плівці, ремонт та реставрація реклами, а також погодження проектів реклами в органах місцевого самоврядування.