Зв’яжіться з нами: тел.:(032) 247 04 54
м.Львів, вул.Шевченка, 31
e-mail: rekmark@ukr.net

Поліграфія

Поліграфічна реклама: обличчя вашого бізнесу

«Реклама – це здатність відчувати і передавати серцебиття бізнесу у словах, папері та чорнилі», – писав колись один із «батьків» сучасної реклами Лео Бернетт. Успішна реклама – це не лише маркетингові дослідження та експертне оцінювання – хоча без сумніву, ці складові важливі для розвитку бізнесу, але й величезна інтуїція і творчий потенціал рекламістів та дизайнерів, створення позитивного реноме окремої людини чи організації завдяки високоякісному іміджевому продукту, зокрема, поліграфії.
Колір, фактура, текст, ідея – ці обов’язкові складові поліграфічної реклами є ефективним стратегічним інструментом для побудови успішних ділових відносин на сучасному бізнес-просторі. Ділові зустрічі, конференції, виставки, рекламні акції, виступи та інші моменти з життя успішної ділової людини не можуть обійтися без поліграфічної продукції. Це ефективний спосіб заявити про свої переваги перед конкурентами – ділові якості, перспективи співпраці, пропозиції, важливі аспекти професійної діяльності, стиль та смак, делікатно нагадати про себе після зустрічі візитною карткою, яскравим календариком чи флаєром із символікою фірми, цікавим художнім наповненням, а також інформацією, яку важливо донести до ділового партнера чи споживача.
Візитна картка – це, мабуть, один із найбільш поширених та зручних поліграфічних продуктів на ринку рекламних послуг. Важко уявити бодай одну ділову людину, яка б не мала потреби у візитці. Візитка – не винахід сучасних бізнес-стратегів: візитні картки застосовували ще в Китаї – в ІІІ ст. н.е. Невеличкі аркуші рисового паперу, шовку, шматки дерева чи бамбука з побажаннями і компіментами прикріплювали до подарунків впливовим чиновникам. Сьогодні візитна картка є необхідним атрибутом іміджу окремої людини чи компанії, носієм основної контактної інформації, в якій вказують назву та логотип фірми, ім’я та прізвище, посаду чи напрям бізнесу, перелік послуг, телефон, адресу електронної пошти, факс, адресу сайту та інше, за необхідності – адресу розташування фірми. Колір візитки, вид друку, шрифт та загалом стилістику поліграфічного продукту обирають, базуючись на інформації, яку хочуть донести до потенційних ділових партерів чи покупців. Рівень сучасної поліграфії, вигідна цінова політика агентства «РекМарк» дозволяють обирати найцікавіші й найбільш доцільні та ефективні рішення у створенні іміджевого атрибуту, який допоможе вам досягнути успіху.
Кишенькові календарики стали незамінними супутниками нашого життя. Завдяки компактному розміру(здебільшого 90 х 100 мм) вони зручні у використанні, допомагають впорядкувати та тримати під котролем чимало повсякденних справ. А ще кишенькові календарики є одним із найбільш ефективних видів поліграфічної реклами, оскільки люди мають у них потребу впродовж усього року – зрештою, календарики можуть слугувати одним із різновидів візитної картки. Особливої популярності кишенькові календарики набули в Європі ще на початку XIX століття, і сьогодні не втратили своєї актуальності. Яскравий малюнок, цікаві слогани, символіка фірми на лицевій стороні календаря допоможуть вам вдало підкреслити престиж вашого бізнесу і відкластись у пам’яті носіїв, а цифровий чи офсетний друк, який застосовують при створенні таких календарів, відтворить усі відтінки зображення і зможуть передати ідею, яка заслуговує лише найяскравіших кольорів.

Флаєри є одним із різновидів рекламної продукції – невеличка односторінкова листівка, найчастіше формату 1/3 А4(100 х 210 мм), покликана привернути увагу якомога більшої кількості споживачів яскравим зображенням та лаконічним інформаційним наповненням. Флаєри здебільшого інформують про знижки та бонуси, іноді є безкоштовним пропуском на різноманітні заходи – виставки, презентації та інше. Скориставшись цим видом поліграфічної реклами й не витрачаючи великі кошти на друк листівок, ви зможете у короткі терміни досягнути високого результату продаж, зацікавити будь-яку цільову аудиторію продуктом чи послугою.

Буклети – це можливість творчої реалізації будь-якої комерційної ідеї. Двостороння листівка формату А4(210х297 мм) або менше з одним або кількома згинами покликана інформувати споживача про найважливіші аспекти діяльності фірми, пріоритети співпраці та оригінальні рішення, які можуть зацікавити кожного покупця товару чи послуги. Буклети є справжнім витвором мистецтва реклами, адже ретельно продуманий дизайн продукту та текстове наповнення дають споживачеві змогу оцінити високий рівень іміджу та стиль фірми. Буклети будуть незамінними атрибутами реклами на виставках та презентаціях, в музеях, кінотеатрах чи театрах, крамницях та кнайпах. Буклети – це можливість бути успішним, впізнаваним та унікальниим.

Афіші та плакати є одним з найдавніших видів візуальної реклами. Надруковані на папері різних форматів – від А3 до А0, вони стають чудовим засобом інформування споживачів про найцікавіші події та заходи, стають ефективним стратегічним інструментом в рекламній та агітаційній діяльності.

Ми пропонуємо нашим клієнтам: друк візиток, буклетів, календарів, каталогів, плакатів, афіш, флаєрів та інших видів поліграфічної продукції. Застосовуючи різні види друку – офсетний, трафаретний, тамподрук, цифровий і широкоформатний друк, ми обираємо лише найвищі стандарти якості в галузі сучасної поліграфії.